© 2015 by BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Okopowa 47, 01-059 Warszawa,+48 22 290 66 11, 
biuro@brogb2b.pl

 

Prelegenci,
Paneliści...

W Forum Rynku Kawiarni - Cukierni - Lodziarni - Piekarni Sweets & Coffee Forum 2017 swój udział potwierdzili:

Green Caffe Nero to sieć kawiarni oferujących aromatyczną włoską kawę o aksamitnym smaku, świeże jedzenie stworzone z naturalnych, lokalnych produktów; profesjonalną obsługę i niezapomnianą atmosferę europejskiego salonu. Sieć, powstała z inicjatywy Adama Ringera, założyciela popularnych warszawskich kawiarni Green Coffee, i Gerry'ego Forda - pomysłodawcy i właściciela międzynarodowej sieci kawiarni Caffe Nero, działa na rynku w formie joint venture od 2012 r. W swoim portfolio posiada blisko 40 kawiarni.


 

Adam Ringer
Prezes Zarządu
Green Caffe Nero

Marcin Snopkowski
Dyrektor Generalny
Grycan – Lody od pokoleń

 

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu ponad 11 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą sieć Lodziarni Firmowych w Polsce, która obecnie liczy niemal 140 lokali. Oferta marki Grycan – Lody od pokoleń zawiera ok. 60 różnych smaków lodów: na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego czy sorbetów z owoców, a także wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych. Ponadto w sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml i sorbety w opakowaniach 500 ml oraz „Porcyjka z łyżeczką” – impulsowe lody w kubeczku 150 ml z łyżeczką. Marka Grycan to dzieło życia Elżbiety i Zbigniewa Grycanów, które stworzyli czerpiąc wiedzę z własnych doświadczeń, tradycji cukierniczych swoich rodzin i zachowanych receptur Lodów od pokoleń. Dziś firmę prowadzą wspólnie  z córką Małgorzatą i przy wsparciu drugiej córki Magdaleny.

Marta Kudosz,
redaktor Sweets & Coffee, horecanet.pl;
redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne
BROG Marketing


Od czterech lat tworzy miesięcznik Nowości Gastronomiczne oraz portal Horecanet.pl, a od początku 2016 roku również czasopismo Sweets & Coffee. Jest odpowiedzialna za organizację konferencji Food Business Forum i Sweets Coffee Forum. Miłośniczka dobrej kuchni, która z pasją odkrywa nowe restauracje. Wcześniej pracowała w telewizji o tematyce rolniczej i ekologicznej. Jest absolwentką dziennikarstwa. Od 2007 roku związana z polskim rynkiem medialnym. Jej pasją są sport i podróże.

Karolina Stępniak
Redaktor Sweets & Coffee, Horecanet.pl
Redaktor Wydawnicza BROG Marketing

 

Absolwentka wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Marketing (wtedy jeszcze BROG Media) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli. Współtworzy również czasopismo Sweets & Coffee oraz portal Horecanet.pl. Odpowiedzialna jest organizację Forum Profit Hotel, Food Business Forum i Sweets Coffee Forum. W październiku 2014 objęła również stanowisko redaktor wydawniczej BROG Marketing. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim. Prywatnie – uwielbia bieganie, dobrą kuchnię i polskie kino.

Michał Ratajczyk
Właściciel
Daft Cafe

 

Z branżą gastronomiczną związany od 2012 roku. Od 2014 roku stoi na czele DaftCafe, prężnie rozwijającej się warszawskiej sieci kawiarni speciality. Utytułowany kierowca rajdowy, kierowca teamu Daftracing.

Agnieszka Klimczak
Założycielka i Właścicielka
Tortownia.pl

 

Pasjonatka słodkiej kuchni i dekoracji, szczególnie w stylu angielskim. Ukończyła szereg specjalistycznych szkoleń cukierniczych. Działalność gospodarczą prowadzi od 2006 roku. W ramach działalności Akademii tortownia.pl ma na swoim koncie dziesiątki wykonanych tortów oraz setki uczniów biorących udział w dotychczasowych pokazach i szkoleniach praktycznych. Uczestnikom szkoleń przekazuje szeroką wiedzę o świecie dekoracji cukierniczych, dostępnych metodach i bieżących trendach.

Iwona Wojtaszek
Senior Project Manager
ARC Rynek i Opinia


Posiada 12-letnie doświadczenie w zakresie badań rynku i analiz marketingowych po stronie klienta. Obecnie zatrudniona w ARC Rynek i Opinia na stanowisku starszego kierownika ds. projektów.

Katarzyna Tondera
Współzałożycielka
Corona Coffee

Corona Coffee jest polską marką kawiarni, stworzoną z pasji do włoskiej kultury espresso, na gruncie wiedzy o kawie i budowaną w oparciu o doświadczenie. Współtwórcą marki jest Katarzyna Tondera, związana wcześniej m.in. z coffeeheaven.

Łukasz Mrowiński
Współwłaściciel
Etno Cafe

Mówi o sobie: „Najlepszy specjalista od kawy wśród prawników, najlepszy prawnik wśród specjalistów od kawy… przynajmniej w Polsce”. Przez 12 lat zdobywał doświadczenie prawnicze wykonując zawód doradcy podatkowego (m.in. w KPMG oraz w Europejskim Funduszu Leasingowym), aż do roku 2012 gdy zdecydował zmienić kompletnie swoją karierę zawodową i w założył ze znajomymi firmę kawową. Obecnie współzarządza grupą spółek, które synergicznie rozwijają się na rynku kawowym w obszarze produkcyjnym (kawa I napoje kawowe) i usługowym (sieć kawiarni).

Marta Panfil
Współwłaścicielka
Agencji Kreatywnej Fika

 

Realizację swojej pasji do gastronomii Marta rozpoczęła zaraz po studiach, przenosząc się do Londynu, gdzie pracowała z zespołem odpowiedzialnym za PR licznych londyńskich restauracji i marki Ferrari. Po Londynie przyszedł czas na Nowy Jork, gdzie pracowała z agencją Brandmana przy obsłudze PR takich klientów jak InterContinental Hotels, La Mamounia czy The Ritz-Carlton. Przez ostatnie trzy lata pracowała ze specjalistami marketingu i PR gastronomii w Londynie, gdzie również ukończyła MBM z Hospitality Management. Współpracowała m.in. przy projektach takich jak: Shake Shack, Pollen Street Social, Lima, Novikow, Dabbous i kilkunastoma gastropubami.

Michał Doroszkiewicz
Właściciel
Pastry Lab

W ubiegłym roku, po 10 latach współpracy, rozstał się z firmą Zeelandia. Wtedy też stworzył markę Pasty Lab, która składa się z dwóch członów Pastry – czyli cukiernictwo oraz Lab – laboratorium. Przed rozpoczęciem pracy w Zeelandii zdobywał doświadczenie jako Head Pastry Chef w restauracji Ocean Atlantic Hotel na wyspie Jersey, gdzie w zespole pracował nad zdobyciem pierwszej Gwiazdki Michelin. Aktualna działalność ma na celu podnoszenie jakości wyrobów cukierniczych oferowanych konsumentom przez producentów. Główne działania Pasty Lab to doradztwo  w rozwoju firm cukierniczych, szkolenie personelu produkcyjnego oraz tworzenie indywidualnej oferty recepturowej. Również wiele czasu poświęcam na szkolenie restauratorów, szefów kuchni we współczesnych trendach cukiernictwa restauracyjnego oraz opracowywanie deserowych kart menu.

Tomasz Kruk
Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu
Costa Coffee Polska

 

Ekspert rynku FMCG, usług i sprzedaży detalicznej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywał pracując w czołowych polskich i zagranicznych firmach. Od lutego 2014 r. członek zarządu i dyrektor operacyjny Costa Coffee Polska, największej sieci kawiarni w Polsce. Wcześniej związany ze Statoil Fuel & Retail Polska (obecnie Circle K Polska), gdzie zajmował m.in. stanowisko dyrektora działu operacyjnego i sprzedaży detalicznej. Absolwent Zarządzania na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Beata Wodzyńska
Dyrektor Zakładu Handlu
Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska

Dyrektor zarządzająca siecią pięćdziesięciu własnych i franczyzowych punktów pod szyldem Piekarnia Cukiernia SPC. Od 14 lat związana z branżą piekarniczą i cukierniczą. Od kilku lat realizuje i wdraża nowy koncept gastronomiczny firmy.

Elżbieta Karpińska
Współwłaścicielka
Prawdziwe Lody
Lodziarnie Sopelek

Maciej Duszak
Współwłaściciel
Arabean

 

Doradca w segmencie HoReCa, autoryzowany trener baristów SCA, z kawą związany od 2010 roku. Jego celem jest rozwój rynku specialty w Polsce oraz podnoszenie poziomu obsługi. Trzykrotny Vice Mistrz Polski Brewers Cup. Pełni także funkcję Master of Coffee Science w firmie Coffeedesk.

Jarosław Frontczak
Główny Analityk Handlu Detalicznego
PMR

Jest analitykiem PMR. To firma badawczo-konsultingowa działająca w ponad 25 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1995 roku przy naszym wsparciu ponad 500 globalnych korporacji oraz wiele lokalnych firm zwiększyło swoje udziały rynkowe, z sukcesem weszło na nowe rynki oraz zoptymalizowało koszty działalności.

Jolanta Radziszewska
Założycielka, Prezes
Batida

Ukończyła handel zagraniczny w warszawskiej SGH. Pod koniec lat 80. wyjechała do Belgii. Prowadziła tam restaurację Ravenstein, która mieściła się w najstarszym budynku w Brukseli, pochodzącym z XIII wieku. Po sprzedaży restauracji wróciła do Polski i wraz z rodzicami, Jadwigą i Zygmuntem Radziszewskimi, założyła w 1990 roku Batidę. Batida to dziś siedem lokali i catering. Za sukcesem marki stoi około 100 osobowa wspaniała „rodzina”, między innymi cukiernicy, piekarze, kucharze, kierowcy, kelnerzy, sprzedawcy, koordynatorzy.  Jolanta Radziszewska zarządza rodzinną firmą do dziś. Jej pasje to podróże i dobra kuchnia.

Krzysztof Kaliciński
Business Development & Operations Director
Green Caffe Nero

Absolwent Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Od 16 lat zawodowo związany z branżą food & beverage. Pracę zawodową zaczynał w McDonald’s Polska. Przez siedem lat, po sześciomiesięcznym szkoleniu w USA, jako Head of Hospitality Management Services pracował dla największej sieci casual dining T.G.I. Friday’s w Polsce jak również w Pradze, Wiedniu i Budapeszcie. W latach 2005 - 2010 był dyrektorem operacyjnym sieci kawiarni coffeeheaven. Poprzednio był związany z empik cafe. W październiku 2013 roku objął stanowisko w sieci Green Caffe Nero. Specjalizuje się w zarządzaniu sieciami gastronomicznymi oraz kreacji konceptów gastronomicznych.

Małgorzata Koroblewska
Właścicielka
Lody Naturalne Na Placu

 

Absolwentka Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na UKSW oraz podyplomowych studiów z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UW, z zamiłowania członek Fundacji Usłyszeć Afrykę. Przed założeniem lodziarni pracowała w marketingu i reklamie w Warszawie, w sektorze prasowym. Powróciła do rodzinnego miasta Pasłęka i w 2015 oddała się w całości produkcji lodów naturalnych i stworzeniu swojej lodziarni. Praca stała się dla niej pasją, dlatego w każdy szczegół zarówno smakowy jak i wizualny wkłada całe serce.

Radosław Dębiec
Dyrektor Sprzedaży
Piekarnia Cukiernia AK Otrębusy

Absolwent Politechniki Warszawskiej i studiów podyplomowych z zakresu zarządzania firmą w Szkole Głównej Handlowej. Swoją karierę w sprzedaży rozpoczynał w Cadbury Wedel, gdzie zdobywał doświadczenie w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. W trakcie swojej kariery był między innymi odpowiedzialny za wprowadzenie do Polski produktów mrożonych pod marką d’aucy, Pinguin oraz Lutosa. Od 2013 roku dyrektor sprzedaży w firmie Piekarnia Cukiernia AK.

Patryk Kozakiewicz
Dyrektor Operacyjny
Starbucks Polska

Absolwent studiów wydziału Administracji na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Business Administration w London Management School. Wieloletnie doświadczenie w branży zdobywał pracując dla polskich i zagranicznych firm, takich jak London Hippodrome, Everprompt LTD czy Zdrojowa Hotels. Od sześciu lat związany ze Spółką AmRest. Od 2014 roku pracuje dla marki Starbucks, początkowo jako District Manager, a od blisko roku na stanowisku Dyrektora Operacyjnego. Odpowiedzialny za rozwój oraz funkcjonowanie operacyjnie kawiarni Starbucks w Polsce.